close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Dog-Lovers' Tees.

Unleash yourself and shop our special collection of tees and accessories for you and your pooch.
From our sponsors
[求助] 女友放太多重心在我身上
Oct 10th 2014, 15:46, by rey619

作者rey619 (RJ)

看板Boy-Girl

標題[求助] 女友放太多重心在我身上

時間Fri Oct 10 15:46:13 2014

交往快半年了 半年來 我沒看過她跟她朋友出去玩過 就像只是跟朋友去吃飯也絕對沒超過10次 每次我跟我朋友出去總會帶著她 她的室友找她出去她也都會婉拒 因為要來找我 .. 我問過她 你怎麼室友找妳出去妳都不要 她說 因為跟她們不熟 .. 我問過她怎都不找朋友出去玩 她說比較好的朋友都在準備畢業公演 在忙也不可能忙到連吃個飯都不能吧? 我該怎麼做 我不希望她的生活中只有我 我也有我的朋友圈 有時晚上想打打麻將或去朋友家喝喝酒 都還要顧慮到她 該怎麼溝通 .. -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 59.127.166.162 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Boy-Girl/M.1412927176.A.A1A.html

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kkobqbsqy74z2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()