close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中 
Eventbrite makes it happen

Create an event and sell tickets online through Eventbrite. It's simple! Sign up and get started today.
From our sponsors
我是升高一的女生想問適合穿著
Jul 18th 2014, 00:32

我是要升高一的五專生是美術系
(大學裡面的高中部那種)
我覺得我的穿著還是很中性
我怕到那邊會被別人笑我很土

有時候我也想打扮的漂亮
(我不跟潮流穿著)
但是我還蠻沒自信的(保守?!)
我不敢穿無袖或露肩的衣服
更不用說我還是那種一年四季"外出都一定要穿外套"的女生

我的身高165 體重44 下巴那邊的短髮(留長中,要留到鎖骨而已)

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kkobqbsqy74z2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()