close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Compare Hotels

Find great prices for amazing hotels wherever your next destination may be. It's simple to search 100+ sites at once!
From our sponsors
[心情] 該怎麼跳脫
Jul 18th 2014, 02:59, by Caesarzhang

作者Caesarzhang (Caesar)

看板Boy-Girl

標題[心情] 該怎麼跳脫

時間Fri Jul 18 02:59:37 2014

事情是這樣 我在高中的時候跟班上一個女同學,關係還不錯 平常都滿有互動的,心裡就對她產生了情素 一陣子之後,她也知道我喜歡她 但是她也沒什麼特別表態,就跟平常一樣 時間跳到現在我現在大學畢業 從高中到現在之間,我們兩個常常還是跟高中那樣 應該是說我很容易對她心動 我對她就是一直重複 重複 重複 但是我知道事實就是不可能 所以在前陣子,我開始試著不去想到她,也避開一些聚會 當下可能OK,找別的事情轉移一下 但是過幾天可能又會想到 就這樣一直重複 重複 重複 請問這怎麼醫.... -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 1.162.106.206 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Boy-Girl/M.1405623579.A.238.html

silosilo:告白見光死 07/18 03:15

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kkobqbsqy74z2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()