close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 視聽娛樂 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 視聽娛樂 - 發問中 
Don't wait in line!

Buy your movie tickets online. Find reviews, trailers, and more at Fandango.
From our sponsors
求中翻韓 要寫信給韓國偶像(20點)
Jun 6th 2014, 15:37

求 有人幫我翻譯
想要寫給偶像但是又不會韓文
以下是內容
-----------------------------------------
****OPPA妳好我是台灣的*(粉絲名我自己寫)

從你們出道開始就一直很喜歡你們

很期待*****七月的SOLO

我會一直支持你的

"(歌名我自己寫^^)"這首歌真得很好聽!

知道你經歷了許多挫折和努力才踏上了你夢想中的舞台

,所以請****繼續加油

,創造一個屬於自己的舞台,

讓大家知道你的努力和你對音樂的付出

最後希望****的OPPA們可以快快來台灣

見見你們台灣的*(粉絲名我自己寫)

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kkobqbsqy74z2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()