close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 手機通訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 手機通訊 - 發問中 
單戀一個人
Mar 13th 2015, 03:47

單戀一個人~我認識了一個男生,他是在手機店上班的
他起初給我的第一個印象是很酷的男生
但是,相處起來後,他是一個很不錯的男生
最近我有去他們店裡買手機了,買了一支空機
之後開始才有常連絡,也有跟他要LINE聊天
之後,幾乎每天我都會和他聊,我真的很喜歡他
但是我現在單戀中,我如何做比較好呢?

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kkobqbsqy74z2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()