Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 手機通訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 手機通訊 - 發問中 
網路預付卡
Apr 2nd 2015, 15:09

想問網路預付卡要去哪買?
我手機本身是月租費 台哥大
但因為家人說家裡有wifi 所以不讓我辦吃到飽
然後網路預付卡申辦 是不是未滿20不能自己辦 需家長陪同
還有網路預付卡 是那個量用完 再去儲值
還是一個月到就沒了 就還要再去儲值
整理一下我想問的是:

1:我手機本身是月租費 能用網路預付卡嗎
2.未滿20是否需家長陪同
3.我的電信是台哥大 是去台哥大申辦嗎
4.網路預付卡是量用完再去儲值 還是一個月到就需再儲值
儲值是7-11就可以儲嗎
(拜託越詳細越好 真的想知道 T^T)

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kkobqbsqy74z2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()