Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中 
減重~減重,有效減重方法,要挽回男友
Apr 4th 2015, 23:01

減重~減重,有效減重方法,要挽回男友
我男友和我交往時,就有點胖胖的
但是他說很可愛,因為我喜歡吃甜點
他也常帶我去吃,交往了一年多後
我發現他對我出軌了,他和我分手
原因他還是覺得我胖,我對他用情很深
為了他,我付出了很多,可是卻換來這樣結局
我很愛他,想要挽回男友,大家可不可以教教我
減重方法

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kkobqbsqy74z2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()