close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 視聽娛樂 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 視聽娛樂 - 發問中 
徵求古箏的譜
Dec 28th 2014, 16:48

我想要詢問
是否有人有比較現代的古箏譜
1般市售那種固定的古曲我不太喜歡
我喜歡彈絃律比較悅耳的
像蘭花草.鳳陽花鼓.望春風.菊花台....比較近代的樂曲

為的談自己開心就好不是要比賽
如果有人有這樣的書譜是否能賣我.影印本也沒關係
我不要簡譜.要有左手伴奏的
大陸那些網路的彈起來都不順所以還是希望是台灣老師自己編的

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kkobqbsqy74z2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()