close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中 
不知如何載卸中國程式(20點急
Dec 27th 2014, 12:18

[unable to retrieve full-text content]

如上提 我意外載了個中國的程式 想把他解除時.... 他都是我看不懂的語言 我道步驟2時他好像要我打上驗證碼之類的 那個程式的名子: 厒檢袤醱 如果想要更了解請+我rc rc:ethan1001...

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kkobqbsqy74z2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()