close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中 
14-Day Yottaa Free Trial

Yottaa increases conversion rate, user engagement & revenue by an average of 30% (yes, 30%!) by speeding up page load times and optimizing content sequencing.
From our sponsors
給客人報價單問題
Jan 22nd 2014, 06:03

A是我 B是A的關系廠商(報價都傳給他的) C是施作廠商

B要我報兩張報價表給他 金額相差多一成 他會給我比較少的那張

他自己會傳給C (比較多的那張報價)

到現場都是我和C在討論東西 B完全沒有參與

B只有負責價格他說我不能跟他講有傳不一樣的價格給B 如果要跟C說我也只能說那個加了一成的費用!!

實際上我會拿原本未加一成的報價金額

我實在不知道他們公司的運作模式 B跟C各有兩種公司名稱

我想問 如果我這樣跟他合作會不會有問題呢

有點急 最近要報給他

不好意思 全部只有10點>"<

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kkobqbsqy74z2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()